У Спомен – кући „Војвода Гавро Вуковић отворена је изложба ликовних радова ученика основних школа са подручја беранске општине који су учествовали на конкурсу „Јесење чаролије“ који је расписала ЈУ Центар за културу.

Од 263 пристигла рада, због недостатка простора у галерији селектовано је њих 80 који су нашли своје мјесто на изложби, тако да је и то велики успјех за ученике да излажу у овом изузетном културно – историјском здању.

Обзиром на велики број радова жири је ове године награђене сврстао у три старосне категорије.

У категорији најмлађих основаца од   I – III разреда прва награда припала је Теодори Нововић ( ОШ „Вукашин Радуновић“). Другу награду добила је Даница Делевић ( ОШ „Вук Караџић“), а трећу Маша Јојић ( ОШ „Вук Караџић“).

Прво мјесто у категорији од IV – VI разреда припала је Наталији Мирчић (ОШ „Радомир Митровић“), а друго Павлу Радевићу (ОШ „Вук Караџић). Вукашин Шекуларац (ОШ „Вук Караџић“) је трећи у овој категорији.

Емина Никшић (ОШ „Радомир Митровић“) побједница је овогодишњег Ликовног конкурса у најстаријој категорији од VII – IX разреда. Друга награда отишла је у руке Јелене Асовић (ОШ „Вук Караџић“), док су трећу награду подијелиле Тијана Раковић (ОШ „Лубнице“) и Ања Голубовић (ОШ „Вукашин Радуновић).

Специјална награда за најкреативнији рад припала је Јани Ђукић ( ОШ „Вук Караџић“) Уручена је и захвалница Мији Кликовац из Подгорице која је сазнала за Ликовни конкурс док је боравила код свог деде у Беранама.

Награде је уручила Тамара Кењић, директорка ЈУ Центар за културу и Ирвин Масличић, уредник ликовних програма који је отаварјући ову изложбу најавио да је сљедеће године Ликовни конкурс протећи у знаку обиљежавања државног празника – Његошев дан, црногорски празник културе и да ће тема Ликовног конкурса пратити овај значајни државни празник. Такође сљедеће године, када се навршава 10 година од оснивања Ликовног конкурса, посебним признањима биће награђени и најзаслужнији ликовни педагози.

Програм је водила Маја Лутовац, организаторка културно – умјетничких програма у Центру за културу.