У конструктивној и отвореној атмосфери предсједник Општине Беране Драгослав Шћекић са сарадницима састао се са министром просвјете Предрагом Бошковићем. Циљ радне посјете новоизабраног министра је разматрање и рјешавање најважнијих проблема из области образовања и проблема инфраструктуре у школама и предшколским установама у општини Беране.

Министар Бошковић је нагласио да квалитет предшколског образовања на сјеверу није на задовољавајућем нивоу и да ће се у наредном периоду фокусирати на конкретне модалитете проширења предшколског образовања и укључивања све дјеце узраста од 3-6 година у неки вид предшколских програма. У том циљу најављена је реконструкција вртића ,,Радмила Недић“ као и изградња нове зграде вртића у жељи да дјеца васпитни и образовни процес обављају у што бољим и функционалнијим условима.

Као један од проблема министар је истакао и руиниране спортске терене школе Вук Караџић. Најављено је сређивање тог терена како би се у наредном периоду могли користити у пуном капацитету. Наставак изградње спортске хале у Беранама такође ће ријешити и овај проблем као и проблем недостатка спортске инфраструктуре у Беранама.

Министар се осврнуо и на квалитет и успјехе Беранских гимназијалаца те ће у том циљу министарство убудуће стипендирати добре ученике, улагати у њихово образовање и на тај начин подржавати и даље радити на унапређивању и квалитету образовања.

Предсједник Општине изразио је задовољство састанком са министром и истакао да министарство просвјете као партнера има локалну управу која је спремна да проблеме у образовању рјешава на конструктиван и ефикасан начин у мјери у којој финансијске прилике то дозвољавају. Образовање и култура су једне од приоритетних области којима ће и убудуће бити посвећено доста пажње. Предсједник се осврнуо на акције које је локална управа у претходном периоду реализовала у сарадњи са школама. Општина је обезбиједила књиге за ђаке прваке, организован је пријем за ђаке стипендисте, а у наредном периоду додјељивање признања и награда најбољим ђацима и ђацима генерације постаће традиционална пракса. На основу програма реформе образовања организоване су посјете општини; организована међушколска такмичења у спортским дисциплинама. Спроведене су бројне акције  на пољу заштите животне средине. Последња акција прикупљања лименки показала је добру сарадњу локалне управе, НВО и школа гдје је сакупљено преко 20 000 лименки у својству јачања свијести код младих о важности заштите животне средине, правилног управљања комуналним отпадом и уопште стварање добре атмосфере у граду.

Као један од проблема које треба ријешити јесу и руиниране просторије ОШ у Доњим Лугама за чије потребе одржавања наставе је општина тренутно уступила просторије Факултета за саобраћај, комуникације и логистику како би се настава несметано одвијала. У отежаним условима, у приватној кући одвија се и настава у Рујиштима. Као добар примјер предсједник је истакао одјељење за предшколску наставу у основној школи на Полици које ради успјешно и са ентузијазмом. Таква одјељења могуће је отворити и у осталим сеоским школама.

Потпредсједник Општине Драгутин Јоксимовић подсјетио  је на систем образовања који је неусклађен са тржиштем рада. Док на једној страни факултети продукују кадар који не може доћи до посла, на другој страни имамо зграде и професоре који немају ученике.

Министар се осврнуо и на тај општи проблем у систему образовања. Најавио је да је за наредни период поставио три приоритета: инфраструктура, подизање квалитета стручног образовања и реформа Универзитета Црне Горе и да је број незапослених са факултетском дипломом један од кључних проблема и за тржиште и за образовање. У том циљу Министарство просвјете мора дефинисати уписну политику  што ће дјелимично ријешити питање неусклађености понуде и тражње на тржишту. На сјеверу треба улагати у занимања која имају перспективу као сто су смјерови техничар дрвопрераде и шумарски техничар који постоји само у Беранама у средњој стручној школи ,,Вукадин Вукадиновић“.

На састанку је закључено да ће сви проблеми бити рјешавани заједничким договором и да ће сарадња бити настављена како са Министарством просвјете тако и са другим одговорним институцијама у циљу унапређивања система образовања.

Предсједник општине пожелио је новоизабраном министру успјех у будућем раду.