У Подгорици је 27. јануара 2017. године, одржана, заједничка сједница Скупштине и Управног одбора Заједнице општина, на којој је извршен избор нових органа Заједнице.
У име Општине Беране, сједници су присуствовали: Горан Киковић, предсједник Скупштине, Раде Кљајић, потпредсједник општине и Јасмина Ђукић, секретарка Скупштине.
За предсједника Скупштине заједнице једногласно је изабран, Славољуб Стијеповић, градоначелник Подгорице, за потпредсједнике, Драгослав Шћекић, предсједник општине Беране и Иван Новосел, предсједник СО-е Тиват, за предсједника Управног одбора Александар Богдановић, градоначелник Цетиња, за потпредсједнике Александар Журић, предсједник општине Бијело Поље и Зоран Срзентић, предсједник општине Бар. За предсједника Надзорног одбора изабран је Дејан Медојевић, предсједник општине Мојковац, а за потпредсједнике Веселин Вукићевић и Бранислав Ђурановић, предсједници општина Жабљак и Даниловград.
На сједници је донешен нови Статут Заједнице општина Црне Горе и усвојени: Извјештај о раду Заједнице општина за 2016. годину са Планом рада за 2017. годину, Извјештај о финансијском пословању за 2016. годину, Финансијски план за 2017. годину и План јавних набавки за 2017. годину.
Заједница општина је упутила иницијативу према Влади за измјену Закона о зарадама запослених у јавном сектору и Закона о спречавању корупције. Тражена је измјена одређених чланова ових закона, како би се отколниле постојеће препреке у примјени на локалном нивоу, између осталог вазано за накнаде одборника у радним тијелима, као и то да треба одборнике изузети из круга функционера којима је децидно забрањено чланство у Управним одборима предузећа чији је оснивач локална самоуправа и омогућити им чланство у бар једном Управном одбору.
Општина Беране је поднијела иницијативу за измјену Закона о зарадама запослених у јавном сектору у дијелу који се односи на зараде функционера и запослеих у локалној самоуправи. Раде Кљајић је навео да је Општина Беране тражила да се измјенама Закона, општинама омогући да самостално одреде висину зарада у складу са њиховим финансијским могућностима.