Четврта конференција о националном брендирању одржана је у Колашину од 19. до 21. септембра. Конференцију је отворила министарка економије Драгица Секулић, а поред ње говорио је и руководилац Канцеларије Пројекта Фондације Ханс Сеиза Црну Гору и Србију, Луц Кобер и генерални директор за развој националног бренда и заштиту потрошача, Јово Рабреновић.

Конференцији су присуствовали представници бројних црногорских општина и неколико министарстава, као и Национална туристичка организација, Институт за биологију мора и други.

GetImage

О спроведеним активностима и оствареним резултатима у процесу развоја националног бренда нешто више рекла је начелница Дирекције за развој националног бренда, мр Марија Чворовић, док је о будућим корацима у процесу развоја националног бренда говорио мр Светозар Бојовић.

Предлог потенцијала општине Беране за национални бренд, изложиле су Рита Барјактаровић, шефица Одјељења за заштиту животне средине и туризам и Гордана Фатић, савјетница за туризам. Оне су навеле да манастир Ђурђеви ступови и манастир Шудикова могу бити итекако важан вјерски потенцијал, док манифестације Шлауфијада, фестивал електронске музике Тхундер фест и сабор Илиндан на планини Јеловици, који привлаче велики број туриста како из земље тако и из иностранства, као и међународни дјечји фестивал под називом Лимско срце, представљају веома важне потенцијале не само општине Беране, већ и државе Црне Горе. Што се тиче традиционалне хране, истакле су јардум, веома здрав и хранљив напитак са планина Јеловица, Цмиљевица и Бјеласица, који би могао да постане национални бренд.
Завршну ријеч дали су домаћини мр Јово Рабреновић, из Министарства економије, и Лутз Кобер, руководилац Канцеларије Пројекта Ханнс Сеидел Фондације за Србију и Црну Гору.

print